Καλώς ήρθατε στη μαγική φωνή!

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΣΜΕ!

Χαιρετώ όλους εσάς, του φίλους και τις φίλες, που επισκέπτεστε  αυτό το blog, το οποίο σκέφτηκα να δημιουργήσω, για να επικοινωνούμε μαζί μέσα από κείμενα που θα μιλούν για πράγματα που μας ενδιαφέρουν και μας κάνουν ακόμα πιο ενημερωμένους και ακόμα πιο πλούσιους.

Στόχος μου, να ενώσω όσες περισσότερες δυνάμεις της τέχνης είναι δυνατό με τα θέματα που ενδιαφέρουν εμάς τους νέους, να μιλήσω μαζί σας μέσα από τις λέξεις μου και να σας δώσω πράγματα που θεωρείτε χρήσιμα…

Να σας χαρίσω συναισθήματα… Να σας δώσω την ομορφιά που προσπαθώ κάθε μέρα να ξετρυπώσω από κάθε γωνιά της ζωής… Να σας μιλήσω για αλήθεια, για το πώς βλέπω με τα δικά μου μάτια…

Φτιάχνω αυτό το blog λοιπόν, για να μπορέσω να πλάσω με τις λέξεις μου βαγόνια, να τις ενώσω για να φτιάξω τρένα και να σας απλώσω το χέρι μου και να σας κάνω επιβάτες…

Η πρόσβαση στα τρένα μου δεν χρειάζεται εισιτήριο… Είναι ελεύθερη για όσους από εσάς την επιθυμείτε! Επιβιβαστείτε λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες κι αφήστε εμένα για οδηγό… Η στιγμή έφτασε!

Ένα καμπανάκι χτυπάει ξέφρενο και ταράζει τον κόσμο. Είναι η στιγμή της επιβίβασης!

Καλό μας ταξίδι!

Αλεξάνδρα

One thought on “Καλώς ήρθατε στη μαγική φωνή!

Σχολιάστε

