Jet – Shaka Rock ‘’Έχω και JET… Εσύ;’’

Άπα πα! Καλέ…; Τι καπνός είναι αυτός; Παιδιά κάτι καίγεται! Παναγιά μου… Βλέπω τις φλόγες… Να’ τες εκεί πέρα! Άγριες, πορτοκαλοκόκκινες και έτοιμες να μας φάνε… Μα κάτι ακούγεται… Ηλεκτρικές κιθάρες, μπάσο, ντραμς… Μια ωραία αντρική φωνή που μοιάζει λίγο με βραχνιασμένη, λίγο επιβλητική, πολύ αποφασισμένη. Πολύ ροκ!

Σέρνω τα κουρασμένα πόδια μου με ανανεωμένο ενδιαφέρον και κατευθύνομαι προς το σημείο που στήνουν χορό οι φλόγες. Η μουσική γίνεται πιο δυνατή βήμα με το βήμα κι εγώ όλο και πιο περίεργη να δω τι ακριβώς συμβαίνει…

Φτάνω και τι βλέπω; Στη μέση του δρόμου ένα βανάκι καίγεται στον βωμό της… hard rock!

Το τελευταίο άλμπουμ των JET, που ταλαντεύεται και σπαρταράει μαζί με τις χορδές του μπάσου και της κιθάρας, κάνει την εμφάνιση του και μας ξεσηκώνει! Είναι από αυτά που σε κάνουν να ελπίζεις ακόμα στην μουσική και το ροκ… Είναι από αυτά που σε ξυπνάνε και σου υπενθυμίζουν ότι δεν υπάρχει μόνο η Lady Gaga να γεμίζει ( θες, δεν θες) με περίσσια παράνοια την ίδια παρανοϊκή ζωή σου ουρλιάζοντας μέσα στα αυτιά σου από παντού ‘’ Juda, JUDA-A-A ‘’ ( γιατί Gaga πραγματικά έχεις ξεπεράσει τα όρια…)!

Ανακαλύπτοντας αυτό το άλμπουμ λοιπόν (πριν να φανταστείτε ήξερα μόνο ένα τραγούδι των παιδιών, που σίγουρα το έχετε ακούσει κι εσείς, το Are you gonna be my girl?), νιώθω πολύ χαρούμενη.

Γιατί ρε παιδιά υπάρχουν και τώρα μπάντες με καλές κιθάρες! Και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αγαπούν το ροκ… Και τελικά, είναι πολλοί.

Οι Jet λοιπόν μας έρχονται από την μακρινή Αυστραλία και συγκεκριμένα από την Μελβούρνη, που πρέπει να είναι πολύ υπερήφανη για τα βλαστάρια της, των οποίων οι δίσκοι έχουν γίνει πολλές φορές πλατινένιοι και χρυσοί. Το  Shaka Rock έγινε χρυσό στην Αυστραλία.

Όταν ήταν μικροί οι αδελφοί Nic και Chris Cester μεγάλωναν με τα ακούσματα των Rolling Stones, των Beatles, των AC/ DC.

Ε, όπως καταλαβαίνετε, δεν ήθελε και πολύ για να πάρουν την απόφαση, για να δημιουργήσουν ένα συγκρότημα. Μωρέ μεράκι να’ χεις και όλα γίνονται! Έτσι, φτάσανε σήμερα με τους Cameron Muncey και Mark Wilson στους JET.

Καταπιάνομαι λοιπόν με την τελευταία τους δουλειά, που τόσο με εντυπωσίασε, το Shaka Rock. Ακούω πρώτα το She’ s a genius  και φτάνω τον ήχο τέρμα, μέχρι εκεί που μπορεί να αντέξει ο υπολογιστής, τα αυτιά τον γειτόνων και γενικά η πολυκατοικία…. Και σκέφτομαι ευχαριστημένη  πόσο τέλειο και δυνατό είναι το τραγούδι, ενώ συγχρόνως – η ψωνάρα –  φαντασιώνομαι πως το τραγούδι το παίζουν για μένα…….

Έπειτα κάνω κλικ στο Start the show και συνεχίζω να κουνάω πάνω – κάτω το κεφάλι μου και να είμαι σίγουρη πως πέτυχα λαβράκι! Και σας λέω, εγώ έχω ενθουσιαστεί μ’ αυτούς τους τύπους. Δεν ξέρω αν θα επιχειρήσετε να τους ψάξετε και να τους ακούσετε, δεν ξέρω αν θα ενθουσιαστείτε κι εσείς, πάντως εγώ μια φορά, θα τους βάλω στο κινητό μου!

Εγώ έχω JET…,  εσείς;

 Με αγάπη,

          Αλεξάνδρα

Σχολιάστε

