Ο λόγος είναι το όνειρό μου ( ή μην πιέζετε τους bloggers! )!

Μην πιέζετε τους bloggers! Το πιο πιθανό είναι να μην σας βγει σε καλό για πολλούς λόγους…

Παιδιά, όπως καταλαβαίνετε, δεν έχω έμπνευση σήμερα… Θα μου πείτε « σιγά το πρόβλημα… μην γράφεις»! Αλλά έλα, όμως, που υπάρχουν και κάτι τέτοιες μέρες που δεν έχω τι να σας γράψω, αλλά έχω τόση ανάγκη να παντρέψω καινούργιες λέξεις, που δεν γίνεται και αλλιώς! Οπότε, σήμερα είναι πιθανό να υποστείτε τα διάφορα γενικόλογα μου και τις φιλοσοφίες μου…

 Αλλά, πέρα από την πλάκα παιδιά: μην πιέζετε τους bloggers! Δεν ξέρετε πόσο άσχημο είναι το συναίσθημα της απραξίας. Ιδιαίτερα όταν έχεις κάτι μέσα σου που θέλεις να το βγάλεις προς τα έξω και να το μοιραστείς, αλλά δεν μπορείς, επειδή πολύ απλά δεν ξέρεις τι ακριβώς είναι. Εγώ τουλάχιστον, νιώθω πολύ παράξενα σήμερα που θέλω να γράψω αλλά δεν μπορώ να ξετρυπώσω τις σωστές λέξεις κάτω από το τραπέζι του μυαλού μου…

Εκεί είναι. Το ξέρω. Ο εγκέφαλός μου πνίγεται ανάμεσα σ’ αυτές. Κατακλύζεται από τα διάφορα βαγόνια που κλαίνε γοερά ,μέσα στο κεφάλι μου, ζητώντας απεγνωσμένα την ένωσή τους. Ζητώντας μου την βοήθεια να τα κάνω τρένα και να τα χαρίσω σε όλους εσάς. Κι εγώ θέλω να τα βοηθήσω και να τους δώσω ώθηση, καθώς είναι κομμάτια της ζωής μου πλέον… Αν δεν καταφέρουν να ταξιδέψουν τα τρένα μου δεν καταφέρνει να ταξιδέψει και η ζωή μέσα μου…

Ο λόγος είναι η ζωή μου και το όνειρό μου. Αν δεν καταφέρω να κάνω δικό μου τον λόγο τότε δεν θα καταφέρω τίποτα καλύτερο στη ταπεινή, μικρή ζωή μου!

Με αγάπη,

Αλεξάνδρα

4 thoughts on “Ο λόγος είναι το όνειρό μου ( ή μην πιέζετε τους bloggers! )!

  1. Χμ δεν θα τα χαρακτήριζα γενικόλογα. Είναι μια κατάσταση που εύκολα μπορεί να βιώσει ένας blogger. Αρκεί ένα περιστατικό μέσα στην ημέρα για να σε μπλοκάρει και εσύ να νιώθεις ότι θες αλλά να μην μπορείς να blogάρεις. Την έχω νιώσει και εγώ αυτήν την ανάγκη να θέλω να αδειάσω τα συναισθήματα και τις σκέψεις μιας στιγμής στις γραμμές ενός post και ξέρεις πως το καταπολέμησα; Μουσικούλα! Χαλάρωσε, απόλαυσε τις στιγμές και η έμπνευση θα ξετρυπώσει πριν καν το καταλάβεις. Καλή συνέχεια και καλή έμπνευση 🙂

  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Drama Queen, για τη συμπαράστασή, την κατανοηση αλλά και την συμβουλή σου 😉 Η αλήθεια είναι πως παρόλο που η σχέση μου με την μουσική είναι εξαιρετικά καλή, δεν άκουσα κάτι καλό σήμερα, για να με βοηθήσει…
    Ευχαριστώ για την υπενθύμιση! Να’ σαι καλά 🙂
    Καλό απόγευμα

  3. Μα…. μόλις διάβασα ένα ειλικρινές, αυθόρμητο και όμορφο κείμενο. Και κυρίως εκτονωτικό! Για ποια έλλειψη έμπνευσης μιλάμε; 🙂 Καλημέρες

Σχολιάστε

