Γιατί φεύγουμε…;

Τις περισσότερες στιγμές της ζωής μας, τις περνάμε αγναντεύοντας το άδικο, που σαν κύμα μας πλησιάζει κάθε τόσο κι απειλεί να φτάσει τις στεγνές μας πατούσες και να τις καλύψει με τον αφρό του. Και οι πιο πολλές πιθανότητες είναι να μην έχουμε γρήγορα αντανακλαστικά και να μην προλάβουμε να κάνουμε ένα βήμα πίσω, εγκαίρως… Τότε, το άδικο μας πνίγει.

Τις περισσότερες στιγμές της ζωής μας θέλουμε να υπερασπιστούμε το δίκιο, μα οι άλλοι δεν μας αφήνουν, επειδή προτιμούν την ησυχία τους παρά να κάνουν κάτι καλύτερο για τους γύρω τους.

Κι έπειτα, εμείς παίρνουμε μια πετσέτα από το σακίδιο μας και σκουπίζουμε τα πόδια μας, σαν να μην έγινε ποτέ τίποτα. Δένουμε τα κορδόνια των παπουτσιών μας, περνάμε τα λουριά του σακιδίου γύρω από τους ώμους μας κοιτάμε για μια τελευταία φορά τον γκρίζο ορίζοντα και παίρνουμε τον δρόμο του γυρισμού…

Πες μου, λοιπόν… Γιατί φεύγουμε;

One thought on “Γιατί φεύγουμε…;

  1. Πολύ όμορφο και γεμάτο εικόνες το κείμενό σου…
    Διαφωνώ γενικότερα με το concept του οτι φεύγουμε..
    Αλλά όταν φεύγουμε,υποθέτω οτι το κάνουμε για να μην διαταράξουμε,για να μην αποποιηθούμε ούτε στο ελάχιστο τα δικά μας συμφέροντα…
    Όμως,ο πάντα επίκαιρος Μπέρτολ Μπρέχτ είχε πει κάποτε για τον ατομικισμό:
    Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,
    δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
    Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα,
    γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
    Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους,
    ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
    Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
    δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
    Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
    αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να φωνάξει μαζί μου….

Σχολιάστε

