Θα τρέξωωωω…!

Αν τυχόν ( λέω… αν) μάθετε  ότι η επιστήμη της Φυσικής βρέθηκε δολοφονημένη σήμερα το μεσημέρι στις μία και κάτι και πεσμένη στην κόλλα ενός πρώην λευκού χαρτιού (λέω πρώην, επειδή γέμισε με μπλε μουτζούρες μετά από  τις υπέρογκες προσπάθειες που έκανα για να λύσω τις ασκήσεις), να ξέρετε ότι εγώ είμαι η υπεύθυνη…

Ναι κύριοι και κυρίες, αγαπητοί συνταξιδιώτες… Εγώ είμαι η δολοφόνος. Εγώ που έλυνα ασκήσεις για την Φυσική χθες βράδυ και σήμερα κατάφερα να την μαχαιρώσω με την μύτη του στυλό μου. Αλλά, δεν το ήθελα…  Ήθελα να πάρω έναν καλό βαθμό ρε παιδί μου, όμως έτσι όπως τα έκανα  αμφιβάλλω αν θα τον δω σημειωμένο πάνω δεξιά, στη γωνία του χαρτιού.

Και το πρόβλημα είναι ότι ήταν το Διαγώνισμα του τετραμήνου… Το σκέφτομαι και τρελαίνομαι, γιατί είμαι τόσο φιλόδοξη που θα συνεχίσω να το ανακατεύω στο κεφάλι μου για πολύ-πολύ καιρό ακόμα. Θα βλέπω μπροστά από τα μάτια μου τους τύπους για την ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση (ε, πείτε τώρα…! Μόνο που το ακούτε δεν μπερδεύεστε;;) και τα διαγράμματα ταχύτητας- χρόνου να χορεύουν πάνω-κάτω και θα ακούω τους αριθμούς να γελάνε σαρκαστικά σαν μικροί διαβόλοι…

Αλλά, όχι, όχι, αγαπητοί μου! Δεν θα αγκιστρωθώ στο παρελθόν! Δεν θα πιαστώ από τα λάθη… Δεν θα με βάλει κάτω ένα μάθημα κι ένα πρόβλημα. Δεν θα αφήσω αυτά που έγιναν να μου στερήσουν τα καλά που θέλω και πρόκειται να γίνουν. Θα αντικρίσω τα ‘’μπλε’’ λάθη μου κατάματα, θα τα κατανοήσω και θα τρέξω πιο πέρα.

Γιατί το πιο εύκολο είναι να  πιανόμαστε από το παρελθόν. Το πιο εύκολο είναι να βλέπουμε τα λάθη μας και να μην τρέχουμε, αλλά εγώ, που έχω πεισμώσει θα τρέξω, θα τρέξω, ΘΑ ΤΡΕΞΩΩΩΩ!

Και αν ακούτε μια κραυγή αισιοδοξίας στα μονοπάτια της ηλεκτρονικής γειτονιάς μας ή δυνατά ποδοβολητά στην διπλανή κατηφόρα… Αν νομίζετε πως βλέπετε ένα κορίτσι να χοροπηδάει στην άσφαλτο γελώντας ή να κάνει σβούρες με μια κόκκινη ομπρέλα… Να ξέρετε ότι είμαι εγώ, που σήμερα αποφάσισα να τρέξω και συμβουλεύω κι εσάς να κάνετε το ίδιο!

Με αγάπη και χαμόγελο,

Αλεξάνδρα

12 thoughts on “Θα τρέξωωωω…!

  1. Αλεξάνδρα μου,
    Ως παιδί της θετικής και μετά της τεχνολογικής κατεύθυνσης θα σου πω πως και εγώ ήθελα να τρέξω! Από την άλλη όμως χαχα…
    Δεν είναι ότι η ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση με μπέρδευε, απλά όπου υπάρχουν μαθηματικά θέλω να τρέξω να κρυφτώ!!!!!
    Καλό κουράγιο κοριτσάκι μου, μάθε από τα λάθη σου και από τα σωστά σου και τρέξε στα μονοπάτια της επιτυχίας!
    Καλό τρέξιμο και καλό σου βράδυ!

    1. Νομίζω αγαπητή Μαρίνα, ότι έχουμε το ίδιο πρόβλημα με τα Μαθηματικά… Χαχαχα 🙂 Αλλά προσπαθώ να το παλέψω.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την επίσκεψή σου!
      Καλή συνέχεια

  2. Το blog σου με γεμίζει θετική ενέργεια κάθε φορά που (χαράματα) το διαβάζω,κι ενώ οι μπαταρίες της αισιοδοξίας μου γράφουν needs charging,empty,ή (κατά το Ελληνικότερον)
    ΧΑΜΗΛ ΜΠΑΤΑΡ (ναι,έχω κινητό από την εποχή που είχαν οθόνη με μια γραμμή!)
    Όμως,ένα περίεργο πράγμα συνέβη με αυτό το κείμενο…ενώ όλο ήταν κατανοητό,η τρίτη παράγραφος(εκείνη με τις ομαλά επιταχυνόμενες κινήσεις και τα άλλα ακαταλαβίστικα ντε) στάθηκε αδύνατο να γίνει κατανοητή στο φτωχό,ταλαιπωρημένο και τεμπέλικο μυαλό μου…
    Θες το ρεμαλεύειν,θες η ηλικία,θες τα χρόνια που πέρασαν από το σχολείο;θες η απροθυμία μου να ασχοληθώ με θέματα που αφορούσαν μαθήματα(εξ ου και η πετυχημένη καριέρα που ΔΕΝ κάνω…),το θέμα είναι οτι μου στάθηκε τελείως αδύνατο να καταλάβω το παραμικρό από εκείνη τη (μικρή κατά τα άλλα )παράγραφο!!!

    1. Αγαπητέ, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ειλικρίνειά σου. Είναι σημαντικό για’ μένα, όπως και για κάθε άνθρωπο, επειδή με βοηθάει να δω τα λάθη μου και να γίνω καλύτερη 😉
      Στην τρίτη παράγραφο περιγράφω κατά κάποιον τρόπο το άγχος για το διαγώνισμα που έγραψα στην »δολοφονημένη» Φυσική και τις σκέψεις που θα με κυνηγάνε μέχρι να πάρω τον βαθμό… 🙂
      Σ’ ευχαριστώ και πάλι και καλή συνέχεια!!

      1. ναι ναι ναι ναι!!!εσύ μια χαρά το περιέγραψες…κατάλαβα απόλυτα τι ήθελες να πεις!!!αυτή την ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση και κάτι περίεργα διαγράμματα δεν κατάλαβα….(αποτυχημένη απόπειρα χιούμορ ήταν το προηγούμενο μήνυμα μου,οτι και καλά δε διάβασα ΠΟΤΕ φυσική….και η αποτυχία συνεχίζεται ΚΑΙ σε αυτό!!!χαχαχαχα)

  3. Ε δεν χάθηκε και ο κόσμος! Ένα διαγώνισμα είναι μόνο! Θα έχεις πολλά τέτοια να γράψεις..

    Πολύ μ’αρέσει το blog σου και ιδιαίτερα η μουσική που ακούς! 🙂 Καλημέρα!

  4. περπάτα, μη τρέχεις, είναι πιο συνετό…
    το πιο μισητό πράγμα που αντιμετωπίζω είναι η βαθμολογία, σα να μετατρέπω σε αριθμό έναν άνθρωπο!πάντως όταν έγραφα διαγωνίσματα, πιο πολύ χαιρόμουν τις αποτυχίες μου…
    ιιοτροπίες ε;

    καλησπερούδια!

    1. Το λάτρεψα αυτό το τραγούδι… Ευχαριστώ. Με ηρέμησε πραγματικά. Δεν θα την ξεχάσω αυτή την μουσική »ιδιοτροπία» 🙂
      Ευχαριστώ!
      Καλή συνέχεια

Σχολιάστε

