Ο καθρέφτης του Σαββάτου

Κοιτάω τα μάτια μου στον καθρέφτη. Περήφανη σκέφτομαι πως μετά από λίγες προσπάθειες έχω καταφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Παρατηρώ προσεκτικά το μαύρο και λεπτό περίγραμμα των ματιών μου. Ξεφυσώ. Υπάρχει χρόνος για μια ακόμη πινελιά. Τι ψυχή έχει λίγη μάσκαρα; Περνάω το βουρτσάκι απαλά μέσα από τις βλεφαρίδες και το τραβάω προς τα πάνω προσπαθώντας να ανασηκώσω και την αισιοδοξία μου μαζί με τα ματοτσίνορα.

Από πότε άρχισα να βάφομαι εγώ που κορόιδευα εκείνες τις τύπισσες με τα κραγιόνια και τα πηγμένα στην πούδρα πρόσωπά τους; Από πότε άρχισα να χαμογελώ; Από πότε σταμάτησα να θεωρώ τους γείτονες και τους περαστικούς φταίχτες και ‘’ συνεργούς’’ στο έγκλημα της δικής μου μοίρας;

Έι, εσύ! Ναι, εσύ η μικρή με το ειρωνικό χαμόγελο που κοιτάς περήφανη τα μολυβένια μάτια σου και τις υπερυψωμένες βλεφαρίδες σου… Τι σου συμβαίνει κοπελιά; Ε;

Καλά, εσύ τι πρόβλημα έχεις τώρα; Πειράζει που είμαι καλά;

Ε, είσαι τελείως αψυχολόγητη τελικά!

Με αγάπη,

Αλεξάνδρα

8 thoughts on “Ο καθρέφτης του Σαββάτου

  1. «Από πότε σταμάτησα να θεωρώ τους γείτονες και τους περαστικούς φταίχτες και ‘’ συνεργούς’’ στο έγκλημα της δικής μου μοίρας; »
    Χμμμ,ίσως από τότε που κοίταξα κατάματα τον εαυτό μου και έπαψα να ρίχνω ευθύνες σε αυτούς που ουσιαστικά δεν είχαν καμία ανάμειξη σε ότι μου συνέβαινε. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για τη ζωή μας και για τις αποφάσεις που παίρνουμε . Όταν το αποδέχτηκα , το αγκάλιασα και ένιωσα ανακούφιση και τότε ήταν που έριξα το πρώτο χαμόγελο .
    Ναι τώρα ,όλα θα πάνε καλά ,αρκεί να είσαι πάντα ειλικρινής με τον εαυτό σου ,είπα : ) .
    Καλησπέρα φωνούλα μου .

  2. καλά τα έγραψε η μελίτα, η ειλικρίνια παρέχει απίστευτη δύναμη.. πόσο μάλλον όταν αφορά εμάς! Καλησπέρες κι από μένα

  3. Να φροντίζεις και να σέβεσαι τον εαυτό σου σε όλα τα μήκη και πλάτη του όπως ακριβώς κάνεις και για τους άλλους. Πρώτα από όλα θα νιώσεις όμορφα και ήρεμα και σε δεύτερο στάδιο θα αναθεωρήσεις πολλά, πίστεψε με!
    Καλό σου βραδάκι 🙂

    1. Ναι, έχεις δίκιο Μαρίνα,γιατί όπως είπε ο μεγάλος φιλόσοφος και αρχαίος ημών πρόγονος… Γνώθι σ’ αυτόν 🙂 Μια καλή αφετηρία κάνει και το καλό ταξίδι
      Καλό βράδυ

Σχολιάστε

