Έλα ξανά…(γράμματα ερασιτεχνικού έρωτα)

Έλα ξανά στη γειτονιά του Κόσμου να σε δω λίγο. Έλα ξανά στην κάθε μέρα που περνά και φεύγει μέσα από τα χέρια μου. Πέρασε, μείνε και γίνε συνήθεια. Κύλα μέσα στο αίμα και στον αέρα σαν οξυγόνο και μικρόβιο. Γίνε αρρώστια και αντίδοτο και περπάτα μέσα στο σώμα μου για μια φορά μαζί μου. Είμαι άρρωστη και δεν το ξέρεις. Το ένστικτο δεν στο ψιθύρισε στ’ αυτί δεν το άφησες δεν το θέλεις. Έλα, έλα ξανά μέσα στην παρανοϊκή φούσκα της ζωής μου. Λύσε το λευκό σεντόνι από πάνω μου και δώσε πίσω τα φτερά που άθελα σου πήρες μαζί σου. Δώσε πίσω όσα με αφέλεια έκλεψες. Γύρνα πίσω να παλέψεις.  

Γύρνα δειλέ σε όλα εκείνα που ψιθύρισες σαν αμαρτωλός πίσω απ’ τα χείλη σου. Γύρνα σε όλα εκείνα που είδες πίσω από την κουρτίνα. Έλα ξανά να αρχίσεις από την αφετηρία τον γύρο. Ρίξε στο τραπέζι τα ζάρια και παίξε, όπως σου αρμόζει. Έλα να ακούσεις τις αιρετικές μου ραγισμένες προσευχές. Περπάτα πάνω τους κι αν ματώσεις μην φύγεις. Άκου’ με: μην φύγεις ποτέ ξανά…

2 thoughts on “Έλα ξανά…(γράμματα ερασιτεχνικού έρωτα)

    1. Εγώ σε ευχαριστώ Κωσταντίνα. Να πω εδώ ότι ο καλλιτέχνης είναι Έλληνας και λέγεται Γιώργος Γουδής (George Gaudi στα αγγλικά). Είναι υπεροχος και ταλαντούχος πραγματικά…
      Καλές γιορτές και σε’ σέενα!!

Σχολιάστε

