~ Παραλληλία ~

Καθένας μας με τα όνειρά του,
Με το δικό του μοναδικό μέλλον,
Με το άγνωστο θολό παρελθόν,
Και οι ζωές μας παράλληλες ευθείες,
Δεν συναντιούνται,
Δεν τέμνονται,
Δεν διασταυρώνονται ποτέ,
Παραμόνο συνυπάρχουν σε ένα επίπεδο,
Και τρέχουν δίπλα-δίπλα έτσι που θα έλεγες,
Πως είναι δεμμένες μεταξύ τους,
Μα και συγχρόνως ξένες,
Είναι οι ζωές μας δυο παράλληλες ευθείες,
Κι εγώ επιμένω και ρίχνω ξανά τα ζάρια
Και ποντάρω σε αυτό που τις κάνει,
Να έχουν στο μυαλό μου την ίδια κατεύθυνση
Κι ελπίζω,
Και πιστεύω,
Σε κάτι που μόνο με την πίστη επιβιώνει,
Σε ένα μονάχα κοινό σημείο που θα συναντηθούν,
Δυο μελλοντικά καλοκαιρινά χαμόγελα
Και συνεχίζω στην γραμμή μου δίπλα σου,
Όπως έκανα πάντα,
Όπως θα συνεχίσω να κάνω,
Μέχρι να γκρεμίσω τα τείχη,
Και να ενώσω δυο παράλληλες ευθείες
———————————————~~~~~~Σε αγαπάω

Σε μισώ~~~~~~—————————————————-

10 thoughts on “~ Παραλληλία ~

    1. Νέστορα, ίσως έχεις δίκιο… Είμαι σίγουρη όμως, πως υπάρχουν γραμμές γύρω μας, στη φύση, που σου δίνουν την ψευδαίσθηση πως είναι παράλληλες… Έπειτα είναι και αυτή η Γεωμετρία, που μας στοιχειώνει
      μέσα από τα βιβλία… 🙂 Όσον αφορά την ζωή, έχω την αίσθηση πως όλα είναι παράλληλες ευθείες… 🙂 Κάθε ανθρώπινη-και-μη ζωή ένα ολόκληρο παράλληλο σύμπαν! Αλλά, αυτές είναι παράλληλες που άμα το θες πραγματικά, μπορούν να συναντηθούν κάποια στιγμή!
      Τα φιλιά μου

  1. Θα διαφωνήσω με το Νέστορα πιο πάνω! Για το θέμα που πραγματεύεσαι υπάρχουν παράλληλες γραμμές, που δυστυχώς όχι μόνο δε συναντιούνται ποτέ αλλά αντίθετα συνεχίζουν την αέναη κίνησή τους στοιχειώνοντας το μυαλό και τις σκέψεις. Και τη λογική καμιά φορά!

    Την καλησπέρα μου.

    1. Ναι, πράγματι… Αυτό ακριβώς αγαπητέ τελευταίε 🙂
      Τρυπάνε τη λογική σαν οξύ, όταν αντιληφθείς την μικρή δόση παράνοιας που κουβαλάνε. Ιδίως αυτές που δεν πρόκειται να συναντηθούν ποτέ,..
      Καλησπέρα και σε σένα!

  2. Όταν οι παράλληλες ευθείες πλησιάσουν πολύ η μια την άλλη τότε ενώνονται και γίνονται μια δυνατή ευθεία… διαφορετικά κάνουν zig-zag! (έτσι όπως είναι τώρα οι ζωές μας!!! 😉

    ΑΦιλιά και καλό Πάσχα μέσα από τη καρδιά μου! :))

    1. Καλώς ήρθες Άιναφετς, τιμή μου που με επισκέφτηκες!
      Ναι, μάγισσα Άιναφετς! Κάνουν συνεχώς zig-zag οι ζωές μας λαχταρώντας την ενωσή τους σε μία και μόνη ευθεία… Χμμ, θα τα καταφέρουν;
      ΑΦιλιά σταλμένα με πολλές ευχές! Καλό Πάσχα κι εύχομαι κάθε »Ανάσταση».. 🙂
      Σε ευχαριστώ κι εγώ μέσα από την καρδιά μου!

Σχολιάστε

