Human

Γυρίζοντας από ένα υπέροχο τριήμερο στο βουνό και με γεμάτες τις μπαταρίες μου  με θετική ενέργεια και όρεξη για καλή αξιοποίηση του χρόνου, που μου απομένει, κάθομαι μόνη και συνειδητοποιώ το πόσο μπερδεμένη είμαι. Κάθομαι και ρίχνω μια ματιά σε μερικά από τα λάθη που έχω κάνει, σε κάποια που συνεχίζω να κάνω. Πόσο καιρό απέφευγα να κάνω αυτές τις απλές διαπιστώσεις. Πόσο καιρό γύριζα από την άλλη μεριά όταν συναντούσα το κουβάρι του είναι μου στον λαβύρινθο της ζωής μου; Πόσες φορές όταν περπατούσα κοιτούσα κάτω, στο χώμα, τα χαλίκια και τα σταράκια μου που έσπρωχναν την σκόνη και την ζάλιζαν.

Κρύβομαι. Πολλές φορές κρύβομαι από την πραγματικότητα. Δεν κοιτάω κατάματα τις καταστάσεις! Ψάχνω συνεχώς κάτι καινούργιο. Κάτι άλλο από αυτό που κρατάω ετούτη τη στιγμή στα χέρια μου… Πόσο άσχημο! Και είναι και πράγματα που θέλω να πω και να τα βγάλω από μέσα μου, αλλά το τα χείλια μου κολλάνε το ένα πάνω στο άλλο και σφραγίζουν, κάνοντας το στόμα μου να μοιάζει με στρείδι. Και αυτό με σπρώχνει προς τα πίσω και με κάνει να παραπατάω στα ίδια σκαλιά μην μπορώντας να ανεβώ τα επόμενα, να φτάσω πιο ψηλά.

Έπειτα, σκέφτομαι ποια είμαι. Ποια πραγματικά είμαι… Καταλαβαίνω ότι δεν με γνωρίζω ακόμα απόλυτα. Είναι η αρχή, όμως. Ήδη μαθαίνω και μου αρκεί… Είμαι τόσο μικρή άλλωστε (αντικειμενικά)! Έχω τόση όρεξη να με μάθω και να ζήσω… Σκέφτομαι τα πράγματα που θέλω να κάνω. Όλα αυτά που κρέμονται σε λίστες του μυαλού μου και τρέμουν από λαχτάρα να γίνουν πραγματικότητα στο μέλλον. Διψάω τόσο πολύ για εικόνες και λέξεις και όνειρα, που δεν φοβάμαι τίποτα! Ζητάω παθιασμένα το άρωμα της ζωής και γεύομαι αχόρταγα  τις χαρές της. Χαμογελάω, γιατί ξέρω ότι σε αυτό το ερώτημα μπορώ μόνο εγώ να δώσω απάντηση! Κανένας άλλος δεν μπορεί και δεν πρέπει να το κάνει… Χαμογελώ λοιπόν! Το ένστικτό μου, μου λέει πως βρίσκομαι σε καλό δρόμο… Και χαμογελώ 🙂 Αλίμονο να μην το κάνω κι αυτό… Αλίμονο τόσα που μου έχει χαρίσει η ζωή…

Βέβαια, κρατάω πάντα στο μυαλό μου αυτά τα λάθη, τα στραβά και γενικά πραγματάκια που χρειάζονται διορθώσεις. Πάντα με μια μικρή δόση αισιοδοξίας… Έτσι, γιατί μου αρέσει  σύντροφοι και συντρόφισσες!

(Πόσο μου αρέσει να σας γράφω…, πραγματικά…)

Με αγάπη.

17 thoughts on “Human

  1. Πολλά στοιχεία του ανθρώπου τα αποδίδω καμιά φορά στην ίδια του τη φύση. Είναι δηλαδή στη φύση μας καμιά φορά να προβληματιζόμαστε. Ξέρεις τι έχει σημασία; Που αναγνωρίζεις τα λάθη ως μαθήματα. Που παραδέχεσαι αυτά που το στόμα σου αρνείται να τα μετατρέψει πολλές φορές σε λέξεις. Που ΞΕΡΕΙΣ ποια είσαι ΤΩΡΑ. Διότι είναι λογικό να μην γνωρίζεις απόλυτα τον εαυτό σου, ωστόσο γνωρίζεις πως ορισμένα πράγματα θέλουν όπως λες διορθώσεις! Έχεις απόλυτη επίγνωση βασικών στοιχείων του χαρακτήρα σου και πίστεψέ με χαίρομαι πολύ γι αυτή την ανάρτησή σου. Ίσως γιατί κι εγώ ασπάζομαι μερικά από αυτά που λες, άλλωστε και μένα δεν με πήραν τα χρόνια! Ξέρεις ποια θες να είναι η magiki foni του μέλλοντος, ποια ήταν η magiki foni του παρελθόντος και όλα αυτά σε έχουν κάνει ήδη σοφή και συνειδητοποιημένη.

    Πολύ ωραία ανάρτηση. Ταυτίστηκα.

    Πολλές καλημέρες!

    1. Αφού χάρηκες εσύ καλέ μου Κουφετάριε, εγώ χάρηκα ακόμα πιο πολύ! Έχεις δίκιο. Σίγουρα ξέρω ποια θέλω να είναι η Μαγική Φωνή του μέλλοντος.Συνεχίζω πάντα ακάθεκτη να ονειρεύομαι, όποτε με αφήνει η πραγματικότητα, όποτε πρέπει. Όσο για το παρόν, προσπαθώ όσο μπορώ! Πιστεύω πως τα καταφέρνω αρκετά καλά 🙂 Με χαροποίησε η ταύτησή σου!
      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για αυτό σου το σχόλιο!
      Πολλές καλημέρες και σε εσένα!

  2. κι εμάς να σε διαβάζουμε!
    αναζήτηση και όρεξη… με αισιοδοξία…
    λαχτάρα και δίψα… χωρίς φόβο…
    λάθη… με χαμόγελα 🙂
    μικρή συμβουλή μονάχα: το κουβάρι δε ξετυλίγεται ποτέ ολόκληρο να ξέρεις… 🙂

    1. Είμαι σίγουρη Νέστορα αγαπημέεενε… Αν ξετυλιγόταν ποτέ, τα πάντα θα ήταν διαφορετικά (χωρίς αυτό να σημαίνει και κάτι καλό 😉 )!
      Καλημέρες…. με χαμόγελα 🙂
      Σε ευχαριστώ!

  3. Σκέφτεσαι ώριμα, αντίθετα με το νεαρό όπως λες της ηλικίας σου. Βέαβαια, αυτή η ωριμότητα ίσως να είναι και λίγο επιφανειακή, το ζητούμενο είναι αναγνωρίζοντας αυτά τα λάθη να μην τα διαιωνίσεις, δηλαδή αν υποθέσουμε πως γράφεις ένα ανάλογο ποστ 10 χρόνια μετά να μην έχει το ίδιο νόημα.

    Στο χέρι σου είναι !

    1. Καλώς ήρθες στην »γειτονιά» μας, ξυπόλητη 🙂 !!
      Θα ήταν η πλήρης αποτυχία αν δεν άλλαζα, ή έστω αν δεν προσπαθούσα να αλλάξω τα λάθη που σήμερα αναγνωρίζω!! Θα προσπαθήσω. Καταλαβαίνω τι λες 🙂
      Σε ευχαριστώ πολύ.
      Να έχεις ένα ξεκούραστο απόγευμα!

  4. Προσυπογράφω!!
    Μπράβο μωρέ φωνούλα! Αυτός ο κόσμος έχει ανάγκη να ακούει τέτοιες φωνές και να διαβάζει τέτοιες σκέψεις!
    Πολύ ωραίο κείμενο! Με γέμισε θετική ενέργεια σαν να γύρισα εγώ από την 3μερη εξόρμηση στο βουνό…Καλό βράδυ 😀

    1. Τέτοια μου λες μωρέ Τζοκερίνο και χαίρομαι ακόμα πιο πολύ! Πάντα μου αρέσει να »χαρίζω» θετική ενέργεια στους γύρω μου.. 🙂
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ.
      Να έχεις ένα γεμάτο απόγευμα σου εύχομαι! Με χαμόγελα 😀

  5. Καλησπέρα φωνούλα μου και Χρόνια πολλά !(τα έχουμε πει εμείς ?Δεν τα έχουμε.)
    Ένιωσα λες και άνοιξα το παράθυρο , ένα πρωινό Κυριακής και μπήκε μέσα ο δροσερός αέρας πέρνοντας όλη την κλεισούρα και τις άσχημες σκέψεις, βάζοντας μέσα στο δωμάτιο της ψυχής μου μυρωδιά από άρωμα πασχαλιάς!
    Υπέροχο το κείμενο σου!
    Σε φιλώ!

    1. Καλησπέρα και σε’ σένα γλυκιά παραμυθού μας! Χρόνια πολλά σου εύχομαι (πράγματι, δεν τα είπαμε εμείς..)!! 🙂 Τι όμορφες εικόνες είναι αυτές! Δροσερός αέρας και άρωμα πασχαλιάς; Ίσως ένιωσες έτσι γιατί, όταν το έγραφα είχα μία πραγματική πασχαλιά κοντά μου! Οι μυρωδιές της κάτι ήξεραν παραπάνω και εισχώρησαν στις λέξεις μου, για να φτάσουν στο δωμάτιο της ψυχής σου.. 🙂 🙂
      Σε ευχαριστώ!!
      Σε φιλώ κι εγώ και σου στέλνω ευχές για ένα ξεκούραστο και υπέροχο απόγευμα.

  6. Keep walking…ναι είμαστε human! και ως σίγουρα μεγαλύτερη σου και έχοντας φάει τα μούτρα μου πολλές φορές, (και ακόμα τα τρώω!) επίτρεψε μου να σου πω, πως καλά «προχωράς», έχε εμπιστοσύνη στη μικρή μαγική φωνούλα μέσα σου και να ξέρεις πως όσοι έχουν ανοιχτή καρδιά δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν!!! 😉

    ΑΦιλάκια! :)))

    1. Ε, βέβαια οι καλές μαγισσούλες ξέρουν πολλά περισσότερα! Είναι σοφές!
      Σε ευχαριστώ για αυτό σου το γεμάτο θετική ενέργεια σχόλιο! Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τη συμβουλή σου… 🙂
      ΑΦιλάκια Άιναφετς!! 🙂

Σχολιάστε

