Ένα τραγούδι..

Ζω μακριά από τις εξελίξεις, στο σπιτάκι μου, με όλα τα γεύματα της ημέρας εξασφαλισμένα από τους γονείς μου. Δεν έχω ανοίξει τα φτερά μου ακόμα, δεν έχω παλέψει, δουλέψει ή ζήσει. ΔεΝ έχω μείνει άνεργη, ΔεΝ μου έχουν πετσοκόψει τον μισθό, ΔεΝ ψηφίζω, ΔεΝ μιλάω για πολιτικά, ΔεΝ έχω πάει σε πορεία, πρόσφατα άρχισα να βλέπω που και που ειδήσεις, να θυμώνω, να μπερδεύομαι ακόμα πιο πολύ, να συνειδητοποιώ. ΔεΝ ξέρω τίποτα από θηρία. ΔεΝ ξέρω τι λούκια περνάνε αυτοί οι άνθρωποι κάθε πρωί που ξυπνούν… ΔεΝ ξέρω τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε εσείς. Πώς μπορώ να έχω άποψη εγώ τώρα, που σοκαρίζομαι και δεν ξέρω… δεν ξέρω… δεν ξέρω τίποτα γαμώτο! Δεν θα κάνω την έξυπνη… θα ακούσω μόνο… και θα προσπαθήσω να μην ξεχάσω… ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ!

Πόσοι ακόμα θα χαθούν έτσι, πόσοι χάνονται κάθε μέρα, πόσα γίνονται και δεν μας τα λένε. Τι χρωστούσε αυτός ο άνθρωπος και έδωσε την ζωή του;

Δάκρυα στόλισαν τις κόγχες των ματιών μου και πότισαν τα μάγουλά μου, όταν μου έδειξαν αυτό  το βίντεο… Αλλά τα λόγια είναι περιττά… τόσο μα τόσο… αδειανά..

Ένα τραγούδι του Χοακίν Καρμπονέλ για τον 77χρονο Δημήτρη Χριστούλα που αυτοκτόνησε στις 4 Απριλίου 2012 στην Πλατεία Συντάγματος με πιστόλι.

(Με το »cc» κάτω δεξιά διαλέγετε ελληνικούς ή και αγγλικούς υπότιτλους).

 Προσπάθησε κι εσύ να μην ξεχάσεις… Μην ξεχάσεις!

18 thoughts on “Ένα τραγούδι..

  1. Μπορεί να μην τα βιώνουμε όλοι όλα ή να μην τα βιώνουμε στον ίδιο βαθμό. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο πόνος και η αδικία μας αφήνουν ασυγκίνητους.
    Δεν το είχα δει το βίντεο, σ’ ευχαριστώ.

    1. Σίγουρα αγαπητό Φαούδι, αλλά δεν παύει να με προβληματίζει όλο αυτό.
      Κι εγώ σήμερα το είδα και θεώρησα ότι έπρεπε να σας το δείξω κι εσάς.

      Να έχεις ένα ξεκούραστο βράδυ.
      🙂

  2. Πω πω βρε φωνούλα κομμάτια με έκανες βραδιάτικα. Με συγκίνησες απίστευτα με αυτό το βιντεάκι.Δεν το είχα δει και σε ευχαριστώ πολύ που το ανάρτησες. Τέτοια θέματα, έχεις δίκιο, πρέπει να δείχνονται για να μην ξεχνάμε. Ας μην ξεχάσουμε λοιπόν…
    Καλό σου βράδυ κοριτσάκι μου.

    1. Καλό μου Μελιτάκι εγώ να δεις πόσο συγκινήθηκα και με συγχωρείς μωρέ, αλλά έπρεπε όπωσδήποτε να το δημοσιεύσω. Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον.

      Καληνύχτα και σε σένα. Σε φιλώ.
      🙂

      1. Όχι προς Θεού φωνούλα μου , κάτι τέτοια πρέπει και είναι προς τιμήν σου που τα δημοσιεύεις.Πολλά συγχαρητήρια και πολλά φιλιά.
        Την καλημέρα μου.

  3. Για τον Δημητρη γράφτηκε τραγούδι αφού αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα.Και μετά απο 600 και πάνω αυτοκτονίες που έλαβαν χώρα τα τελευταία 2 χρόνια κάποιοι των ΜΜΕ αποφάσισαν πως δε μπορούσαν να πετάνε τέτοιες ειδήσεις κάτω απο το χαλί.Για κάποιους απο αυτούς ήταν μια καλή ευκαιρία να δείξουν την «ανθρωπιά¨» τους. Μάθαμε να μιλάμε με αριθμούς και με στατιστικές, δίπλα μας άνθρωποι αφαιρούσαν τη ζωή τους.
    Στεκομαι στη τελευταία σου φραση..να μη ξεχάσω….και να το θυμηθώ όταν ακούω να μιλάνε για χώρες και δείκτες λες και τα δύο αυτά δεν αφορούν ανθρώπους.
    Δεν είχα καμμιά διάθεση λαϊκισμου,σε καλημερίζω κι απο δω

    1. Καλωσήρθες! Και το τραγούδι το έγραψαν Ισπανοί. Δυστυχώς έτσι είναι πια. Δεν συνειδητοποιούμε πως όλοι αυτοί οι αριθμοί και τα διαγράμματα είναι άνθρωποι με όνειρα, οικογένειες, ανάσες και καρδιές που χτυπούν ρυθμικά. Τα λόγια είναι περιττά πλέον. Απλώς ας προσπαθήσουμε να μην ξεχνάμε τόσο εύκολα και να προσπερνάμε τέτοια γεγονότα.

      Σε ευχαριστώ! 🙂

      Καλησπέρα.

  4. ούτε γω το ‘χα δει το βιντεάκι, μερσί γιαυτό!
    κατά τ’ άλλα, ισχύει ό,τι ακριβώς έγραψε και το φαούδι…
    να έχεις ένα όμορφο και χαλαρό απόγευμα 🙂

    1. Νέστορα ξέρεις πόσο λατρεύω Parov;; (!!!) 😀 Σε ευχαριστώ.
      Και μιας και μιλάμε για Faith:

      .
      »you know you’re gonna live thru the rain
      lord we gotta keep the faith» 😉
      .
      Καλησπέεεερες.

  5. Οι Έλληνες έχουμε μια τάση στο να ξεχνάμε. Σε τέτοια γεγονότα οφείλουμε να μην μένουμε απαθείς και να δίνουμε τα πάντα σε μια αλλαγή που αποζητούμε (θέλω να πιστεύω όλοι) για ένα καλύτερο αύριο χωρίς τέτοια θλιβερά γεγονότα.
    Πολύ όμορφο post φωνούλα μου. Καλό βραδάκι με πολλά κιτρινιάρικα.

    1. Περνούν οι εικόνες μπροστά από τα μάτια μας, συγκινούμαστε για λίγο… Ξεχνάμε. Όχι όλοι. Αλλά πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε τι είναι αυτό που θέλουμε και να το πράξουμε!

      Καλησπέρα Μαρινάκι. Να έχεις ένα γλυκό απόγευμα με κιτρινιάρικα πολλά 🙂

  6. Πολύ όμορφο βιντεάκι φωνούλα μου….Πρέπει να το έχουμε στο μυαλό μας…πρέπει να μην ξεχνάμε τίποτα…έχουμε κι εμείς ευθύνη…καλησπέρα φωνούλα μου….

    1. Ναι, αγαπητή! Είναι πολύ όμορφο, όντως. Πολλά πράγματα πρέπει να τα έχουμε φυλαγμένα στο μυαλό μας, αλλά και στην καρδιά μας. Και είναι ωραίο να προσπαθούμε τουλάχιστον! Σίγουρα έχουμε πάντα μερίδιο ευθύνης!

      Καλό βραδάκι σου εύχομαι και από εδώ! Να έχεις μια γεμάτη εβδομάδα 🙂

  7. Συγκινητικό πολύ το τραγούδι και η συγκεκριμένη κίνηση.. Μπορεί να μην έχεις βιώσει τι πάει να πει φτώχεια, ανεργία, ανασφάλεια κλπ ωστόσο τα δικαιώματά σου είναι εξίσου τα ίδια με τα δικά μου και καταπατώνται καθημερινά, έχουμε ακριβώς λοιπόν την ίδια ελευθερία για την διεκδίκησή τους..,

    Πολύ ωραία ανάρτηση,

    την καλημέρα μου!

    1. Κουφετάριε, μας έλειψες 🙂 Ναι, δεν ξέρω τίποτα από αυτά… Αλλά έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Και πρέπει να παλεύουμε για τα δικαιώματά μας και αυτό που μας ανήκει.

      Σε ευχαριστώ που μου το θυμίζεις!

      Καλησπέρα!

    1. Χάρηκα που σου άρεσε Τελευταίε. Κι εγώ την ίδια αντίδραση είχα στο άκουσμά του 🙂

      Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση!

      Καλησπέρα!

Σχολιάστε

