»Φωνούλα» ενός έτους..!

Και βλέποντας τον Σεπτέμβριο με  το ένα του πόδι έξω από την πόρτα, θυμάμαι εσένα φωνούλα που δεν έβγαλες μιλιά, όταν έγινες ενός χρόνου στις 9 του! Έτσι, αποφάσισα να τηρήσω (έστω και τώρα στο τέλος) την υπόσχεση που σου είχα δώσει. Ότι δηλαδή δεν θα άφηνα τα πρώτα σου γενέθλια να περάσουν έτσι απαρατήρητα. Ότι θα σε τιμούσα με κάποιον τρόπο. Θα μιλήσω λοιπόν σε όλους τους φίλους που μας συντρόφευαν όλον αυτό τον καιρό με τις δικές τους σκέψεις και συμβουλές, τα δικά τους δημιουργήματα και τις σύντομες συζητήσεις μας. Αλλά και σε αυτούς που τώρα σε γνωρίζουν, που μπαίνουν τώρα στην παρέα μας!

Μέσα σε αυτόν τον χρόνο αγαπημένοι μου, άλλαξαν πολλά (μα πάαρα πολλά πράγματα όμως!) για τη μικρή φωνή –εδώ που τα λέμε όχι και τόσο μικρή- όλα για καλό, ευτυχώς! Μαζί μάθαμε καινούργια πράγματα, αλλάξαμε, αναθεωρήσαμε, νιώσαμε την απόρριψη, πέσαμε, σηκωθήκαμε, εμπνευστήκαμε! Αυτός ο χρόνος ήταν καθοριστικός για εμένα και κατ’ επέκταση για το μπλογκ! Αλλιώς ξεκίνησα κι αλλιώς κατέληξα! Η αρχική ιδέα της όλης υπόθεσης ήταν τελείως διαφορετική, πιο συγκεκριμένη! Ξεκίνησα να γράφω κριτικές για καλλιτέχνες και μουσικά συγκροτήματα, που ακούω συχνά, αλλά για κάποιο λόγο στράφηκα και σε πιο ανάλαφρα κείμενα, πιο προσωπικά κι έφτασα μέχρι τη συγγραφή διηγημάτων και μικρών φανταστικών ιστοριών..

Μέρα με τη μέρα ωρίμαζα και νομίζω πως από τα αρχικά ποστ έγραψα αργότερα αρκετά που μου φαίνονται πολύ καλύτερα και κοιτάω κι αυτά που γράφω τώρα και βλέπω τα ελαττώματα και κρατάω στο μυαλό μου το πόσο καλύτερη μπορεί να γίνει η ‘’φωνή’’ μου!

Η μπογκογειτονιά μας με σμίλεψε, με άλλαξε και μ’ έκανε καλύτερη! Ένας χρόνος περιπλάνησης στα σοκάκια της και στις περιπέτειές της κι εγώ μετατράπηκα μαζί της σε κάτι που μπορώ να το κοιτάω κάθε μέρα στο καθρέφτη και να χαμογελάω.

Συνεχίζουμε λοιπόν γράφοντας παρέα, όλοι μαζί ελπίζοντας πως θα περάσει κι άλλος καιρός.. Εύχομαι η Μαγική Φωνή να μεγαλώνει συνεχώς μαζί μου –δίπλα μου- και να εξελίσσεται!

Ένα ευχαριστώ σε όλους εσάς που ήσασταν πάντα εδώ στις αναταραχές, τα άγχη, τις χαρές και τις αφηγήσεις της. Οι καλύτεροι αναγνώστες, σχολιαστές, αντικειμενικοί (όσο μπορούσατε για το καλό μου) παρατηρητές και άξιοι διαδικτυακοί φίλοι.. Αληθινοί!  Μέσα από τη καρδιά μου και στον καθένα σας ξεχωριστά 🙂

Βέβαια, χρωστάω κι ένα ακόμη ευχαριστώ σε όσους με προέτρεψαν και πίστεψαν σε’ μένα, βοηθώντας με να στήσω αυτόν τον χώρο!

Λοιπόν, φωνούλα μου είδες; Δεν σε ξέχασα ούτε μια μέρα!

Χρόνια πολλά Μαγική Φωνή!!! Πάμε μωρέ!!

Με αγάπη,

Αλεξάνδρα

22 thoughts on “»Φωνούλα» ενός έτους..!

  1. Πολύ τρυφερό για όσα πέρασες εδώ..
    Σου εύχομαι να μας συντροφεύεις για καιρό πολύ ακόμα,να μοιράζεσαι σκέψεις,στιγμές και εικόνες…να μας γεμίζεις χρώματα και όμορφους ήχους με αυτή τη μαγική φωνή…
    Αν και οι παύσεις σου είναι μεγάλες νομίζω,αλλά δεν είναι ώρα για παράπονα.. 😉
    Χρόνια πολλά λοιπόν..

    αυτό από μένα,αν και ένα κομμάτι δεν μας κέρασες βρε Αλεξάνδρα! :))
    Τα φιλιά μου..!!

    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όοοολες τις γλυκές ευχές σου, αλλά και το τραγούδι (που μ’ έκανε να χαμογελάσω και το λάτρεψα!)… Κι εγώ θέλω να συνεχίσω να βρίσκω το λιμανάκι μου στην συντροφιά της γειτονιάς μας!! 🙂 Το εύχομαι ολόψυχα..
      Όσο για τις παύσεις που λες, δεν θα διαφωνήσω διόλου! Τα παράπονα ελεύθερα 😉
      Ρε συ ξέρεις τι έγινε με την τούρτα;; ΧD Άργησε να έρθει η παραγγελία, γιατί έγινε ένα μπέρδεμα απ’ ότι μου είπαν:

      κερνάω τώρα λοιπόν!! 🙂
      Σε ευχαριστώ πολύ Νικολέτα μου και πάλι!
      Σε φιλώ!

  2. Χρόνια πολλά γλυκό μου κορίτσι… γιατί σαν κοριτσάκι σ΄ αισθάνομαι, ίσως γιατί μεγάλωσα αγόρια! 😉
    Εύχομαι όμορφες εμπνεύσεις στο blog σου, πάντα με ανοιχτή καρδιά!
    Και μη χάνεσαι!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! 🙂

    1. Μαγισσούλα μου-μαγισσούλα μου αγαπημένη! Αν το »κοριτσάκι» το λες από την άποψη της ηλικίας.. ε ναι! Έτσι με αισθάνεσαι, γιατί είμαι αρκετά μικρή!
      Σε ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου για τις ευχές σου αλλά και για τη παρουσία σου στο σπιτικό μου! Πιστεύω ότι μπορεί οι παύσεις μου να είναι μεγάλες κάποτε, αλλά ποτέ δεν θα πάψω να γράφω εδώ… Οπότε, μάλλον δεν τη γλυτώνει κανένας σας τόσο εύκολα.. χεχε 🙂 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια χαράς!

      (λατρεύω αυτό το »ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ…ΦΦΦΦιλάκια!) 🙂

  3. Εύχομαι το blog σου να περάσει πολλά ακόμα γενέθλια και μέσα απ’ αυτό να χαίρεσαι και εσύ! Ελπίζω η φωνούλα που όλοι αγαπήσαμε και την αφήσαμε να μας μιλά συχνά πυκνά, να συνεχίσει να λέει όσα σκέφτεται για καιρό!!
    Να είσαι πάντα χαμογελαστή και χαρούμενη και ότι και αν γίνει διατήρησε την φωνή σου μαγική!
    Μάκια 🙂

    1. Μαρινάκι 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για της ευχούλες και την πίστη σου στη »φωνούλα»… Νομίζω πως το γράψιμο είναι κάτι που δεν θα βγάλω ποτέ έξω από τη ζωή μου! Βλέπεις, είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας κι έκφρασης των ιδεών και συναισθημάτων μου! Πάντα έγραφα με κάποιον τρόπο.. 🙂
      »Να είσαι πάντα χαμογελαστή και χαρούμενη και ότι και αν γίνει διατήρησε
      την φωνή σου μαγική!» 🙂
      Το κρατάω αυτό! Μου άρεσε! 🙂
      Σε φιλώ!

  4. @onlyandjustme, (δεν ξέρω τι έχει πάθει, και δεν μπορώ να σου απαντήσω κατευθείαν στο σχόλιό σου!!)
    Χαχαχαχαχαχα!! Έλα, έλα να πάρουν φωτιά κουτάλια και πιρούνια!! Μα δεν είναι υπέροχη;;
    Καλημέεεερααα και σε σένα! 🙂

  5. Τούρτα;; Που είναι η τούρτα; Χρόνια πολλάαα Μαγική Φωνή……..!!!! Να κλείσεις τόσα κι αλλά τόσα κι άλλα τόσα χρόνια! Να συνεχίσεις να μοιράζεσαι με τους αναγνώστες σου σκέψεις κι ότι άλλο υπάρχει στο μυαλό σου που θέλεις να το πεις. Φιλιά πολλά!! Καλημεραααα

    1. Η τούρτα.. η τούρτα άργησε λίγο να έρθει..!! Αλλά να’ τη! Πάρε κι εσύ ένα κομμάτι λοιπόν:

      🙂 🙂

      Καλώς μας ήρθες Αντριάνα!! Και σ’ ευχαριστώ πολύ!! 😀
      Καλησπέρα και να έχεις έναν γεμάτο μήνα!

  6. Χρόνια σου πολλά!!! Πολύ χαίρομαι που έκανες την αυτοκριτική σου, που ανέτρεξες σε παλιές σου αναρτήσεις, σύγκρινες, διόρθωσες, κράτησες, πέταξες, όλα μαζί! Προσωπικά θεωρώ πως ακόμα και η διαδικασία αυτή της ανασκόπησης και της περισυλλογής στις σκέψεις μας είναι κάτι σαν τη γυμναστική γυμναζόμαστε διανοητικά! Και να σου πω την αμαρτία μου τέλη Δεκέμβρη κλείνω 2 χρονάκια και ανυπομονώ να κάνω και γω την δική μου χαχα! Πολύ χάρηκα που σε βρήκα.

    Και του χρόνου!

    Καλό βράδυ!!

    1. Κουφετάριε! Πολύ μου αρέσει που σε βλέπω ξανά! 🙂
      Εννοείται βέβαια, ότι αυτή η αυτοκριτική-ανασκόπηση είναι επιφανειακή… 😉 Πνευματική γυμναστική ε; Φαντάσου δηλαδή να την κάναμε και καθημερινά ή πιο συχνά..! 🙂
      Άντε, με το καλό κι εσύ! Θα περάσω οπωσδήποτε από το σπιτικό σου εκείνη τη μέρα, για να δω την δική σου και να σου ευχηθώ!!!

      Να έχεις ένα ξεκούραστο απόγευμα!

  7. Φωνούλα μου , σε ευχαριστούμε για αυτόν τον υπέροχο χρόνο που μας γέμισες με συναισθήματα, σκέψεις, με φαντασία , με μουσικά ταξίδια, με τη μαγική φωνή σου!
    Εύχομαι να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια να μπορούμε να σε «ακούμε»!
    Σε φιλώ γλυκά!

    1. Μελιτάκι! Μου έλειψες!
      Εγώ σε ευχαριστώ κι εσένα και όλους σας! Η φωνούλα δεν θα ήταν έτσι όπως είναι σήμερα αν δεν στεκόσασταν -με τον δικό σας τρόπο- δίπλα της όλον αυτόν τον καιρό… 😀 😀

      Σε φιλώ κι εγώ!

  8. Με τεράστια καθυστέρηση,ΤΕΡΑΣΤΙΑ,να σου ευχηθώ κι εγώ πολλά χρόνια ακόμη στο μπλογκ σου….
    πάντα ήταν μια όμορφη γωνιά…ακόμα κι αν τον τελευταίο καιρό,επειδή είχαν συμβεί διάφορα,σταμάτησα να σας επισκέπτομαι….καλησπέρα Αλεξάνδρα μου… 🙂

    1. Καλέ μου φίλτατε! Δεν χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις! Σε καταλαβαίνω απόλυτα.. Πίστεψέ με! Ο καθένας μας για διάφορους λόγους το παθαίνει κάποια στιγμή 🙂 Σημασία έχει που ήρθες πάλι στο σπιτικό μου και μου έφερες τις ευχές σου! Να’ σαι καλά!
      Καλησπέρες πολές 🙂

Σχολιάστε

