Φυγόκεντρο συναίσθημα

 1-summergone2

.

Τα βράδια, όταν δεν με βλέπεις, μου αρέσει καμιά φορά να σε ρωτάω. Ποια είναι τα ποτάμια και οι σταθμοί που μας ενώνουν στα τόσα σταυροδρόμια που ξεβράζουν μανιασμένες οι συμπτώσεις και ποιοι οι φυγόκεντροι θεοί που σε διαφορετικά αστέρια μας ξερνούν. Και πάλι, πόσο δυνατά πάλλεται αυτή η μεγάλη ενέργεια που μας σέρνει από δύο άκρες απόμακρες στο ίδιο σημείο να ακροβατούμε πάνω από το έρεβος κρατώντας σφιχτά στις χούφτες μας τα φώτα της πόλης. Τόσο κοντά-τόσο μακριά στις εκπνοές του ονείρου νιώθω την ανάσα σου σαν κύμα να σκάει στο κατώφλι του κρεβατιού μου. Κι έπειτα πάλι ξυπνώντας προσπερνούμε το διφορούμενο σαν ναυαγοί σε μια έρημη χώρα. Παρόλα αυτά, σαν φεγγάρια που αναβοσβήνουν τα παράθυρά σου με πνίγουν τις νύχτες για μια στιγμή τόσο βαθιά που με αγκαλιάζουνε γενναία αφήνοντάς με να μπω στο απόκρυφο σκοτάδι τους. Μια ζωή αν μπορούσα θα ξοδευόμουν στην λησμονιά τους. Να έτσι, τώρα, όπως σε κοιτώ ξέρω ότι θα άφηνα το πρόσωπο της ψυχής μου να μουλιάσει στο ξημέρωμα και στη δύση του πυρήνα σου. Με λίγα λόγια, νομίζω θα μπορούσα να σε αφήσω να με αγαπήσεις όσο αντέχεις, όσο μπορώ. Δεν σου αρκεί;

11 thoughts on “Φυγόκεντρο συναίσθημα

  1. Στη φυγόκεντρη δύναμη του έρωτα βρίσκεις την ισορροπία, φτάνει να μη φοβηθείς ν’ αφεθείς στη ζάλη της…
    Μη σε νοιάζει το «μετά» γιατί δεν υπάρχει! 😉

    Μαθαίνω με τα χρόνια να σε αποκρυπτογραφώ!

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

    1. Ναι, ε? Εγώ που νόμιζα ότι την έχω χάσει για τα καλά την ισορροπία μουυ-γενικότερα… Μπορεί και να φαίνεται 😉

      Είμαι σίγουρη ότι μαθαίνεις, η ειρωνεία είναι ότι ταυτοχρόνως μαθαίνω κι εγώ να με »αποκρυπτογραφώ» κι όχι μόνο μέσα από αυτά που γράφω, αλλά κυρίως σε αυτά που διαβάζω 🙂

      Μαγισσούλα μου καλή! ❤ ΑΦΦΦΦΦΦιλάκιαα

      Α! Και φυσικά όμορφο ΣΚ να ξημερώσει (άντε να δούμε και πώς θα ''εξελιχθεί''! 😛 ) 😀 😀

  2. Απ’ τα πιο ωραία κείμενα που έχω διαβάσει τον τελευταίο χρόνο…νιώθω πως είναι άρτιο, δεν του λείπει ούτε καν ένα κομματάκι, μια ανάσα, ένα επίθετο…τέλειο.

    1. Χάρη-Χάρηη… Δεν σου έχω πει να είσαι πιο »αυστηρός» μαζί μουυ? ❤
      (εγώ αντιθέτως, ειλικρινά τώρα, με μισή καρδιά το ανέβασα, έχω γράψει καλύτερα κατά την άποψή μου. Αλλά ένιωσα κάτι να με τραβάει ε και δεν ''επιβλήθηκα'' σε αυτόο.. :Ρ)

      Σε φιλώ καλέ μου και να με περιμένεις στο μπλογκοσπιτάκι σου, κάτι έχω αφήσει αδιάβαστο με φαίνεταιι… 😉

  3. Τα παράθυρα που σαν φεγγάρια αναβοσβηνουνε και που σαν μπορούσες θα ξοδευοσουν στη λησμονιά τους…με άγγιξαν τόςο! Κρατω τη φράση στη χούφτα μου, μην μου φύγει η ομορφιά της! Και όπως παντα η μελωδία τοσο ταιριαστή, μπήκε στο playlist μου. Γλυκα φιλια Αλεξάνδρα μου μικρη κ ταλαντούχα, και φιλια και στους προλαλήσαντες, καλη εβδομάδα να εχουμε ολοι! ❤️

    1. εγώ στην χούφτα μου θα κρατήσω την καλοσύνη σου και την γλυκιά σου την καρδούλα Ονειρένια. Εδώ είμαστε για να μοιραζόμαστε τις λεξούλες μας, από τα λίγα σημαντικά πράγματα που μου μένουν πιστά 🙂

      Καλό σαββατοκύριακο…χμμμ χμμμμ :Ρ 🙂

      Πολλά-πολλά φιλιά! ❤

  4. Πόσο χαίρομαι που μετά από τόσο καιρό είμαι εδώ να σου σχολιάσω. Και να ω, πέτυχα ένα διαμαντάκι να φωτίσει λίγο την ψυχή μου για το βράδυ, σαν ένα αστέρι την Νυχτιά. Τελικά δεν ξέρω αν οι άνθρωποι, αντέχουμε να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε όσο μας πρέπει, ίσως να ‘ναι και περισσότερο μα ποιος νοιάζεται. Δεν ξέρω ούτε αν αρκεί. Αλλά αφού η αγάπη αναπνέει, ας είναι…
    Σε φιλώ, γλυκό κορίτσι 🙂

    1. Ωωω, μία ευχάριστη έκπληξηηη…!!!
      Να’το και το Μαρινάκι μας με τις σκέψεις τουυ! ❤ Να είσαι πάντα καλά.
      Δεν ξέρω, η αγάπη και τα σχετικά μάλλον είναι πολύ πιο απλά απ' ό,τι βλέπουμε…Τώρα, εμείς γιατί τα κάνουμε μαλλιά-κουβάρια έχω ιδέααα..! Αφήνουμε τους εαυτούς μας να αγαπηθούν όσο πιστεύουμε ότι αξίζουν πιστεύω. 😉

      Φιλάκια πολλά! Χαίρομαι τόσο που σε ξανα ''βλέπω'' εδώω 🙂 🙂

Σχολιάστε

